ΛΑΡΙΣΑ
Άμεση ανταπόκριση της Διεύθυνσης Μεταφορών και Συγκοινωνιών Λάρισας μετά την δημοσίευση στο onlarissa.gr, του προβλήματος που αντιμετώπισε συμπολίτης μας ΑμεΑ
Άμεσα ανταποκρίθηκε η Διεύθυνση Μεταφορών και Συγκοινωνιών Λάρισας στο πρόβλημα που αντιμετώπισε συμπολίτης μας ΑμεΑ με 85% αναπηρία, και το κατήγγειλε στο onlarissa.gr.
Όπως είχε αναφέρει: «είμαι άτομο με αναπηρία 85% πήγα με ραντεβού στην υπηρεσία μεταβιβάσεων ΙΧ, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε υπάλληλο της κατά τόπου υπηρεσίας και αφού είχα κλείσει ραντεβού ηλεκτρονικά στης 5-7-2022 και ώρα 9.25 π.μ.
Ο αρμόδιος υπάλληλος και ενώ λόγου κίνησης εγώ κατέφθασα στην υπηρεσία στης 9.35 π.μ αρνήθηκε να παραλάβει το φάκελο μεταβίβασης με την αιτιολογία ότι άργησα 20 λεπτά και ενώ του εξήγησα ότι βάση του νόμου έχω σειρά προτεραιότητας λόγου ότι είμαι ΑμεΑ με 85% αναπηρία.
Επίσης εγκαλώ την διεύθυνση διότι πουθενά δεν υπάρχει πινακίδα που να γράφει ότι τα ΑΜΕΑ εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα. Καλώ τη διεύθυνση να ελέγχει ποιοι εξυπηρετούνται χωρίς ραντεβού π.χ. διάφορα γραφεία και άτομα που περιφέρονται στην συνεχώς στην υπηρεσία και εξυπηρετούνται σε βάρος των πολιτών».
Ύστερα από την καταγγελία η διευθύντρια της διεύθυνσης μεταφορών και συγκοινωνιών έδωσε άμεση λύση στο πρόβλημα όπως μας ενημερώνει ο συμπολίτης μας, παίρνοντας την διαβεβαίωση της για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των ΑΜΕΑ.
Επιπρόσθετα συμπληρώνει ευχαριστώντας την διευθύντρια: «Ελπίζω ότι όλο αυτό ήτανε απλά ένα άτυχο περιστατικό και μόνο λόγω των δύσκολων συνθηκών που βιώνουμε όλοι και ειδικά οι υπάλληλοι της εν λόγω υπηρεσίας».
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις