ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Λαρισαίος με αναπηρία καταγγέλλει τον Γολγοθά του στη διεύθυνση Μεταφορών

Μία συμπεριφορά που σίγουρα δε τιμά κανέναν καταγγέλλει στο onlarissa.gr, συμπολίτης μας ΑμεΑ με 85% αναπηρία, σχετικά με την εμπειρία που είχε στη Διεύθυνση Μεταφορών.

Όπως εξηγεί, «είμαι άτομο με αναπηρία 85% πήγα με ραντεβού στην υπηρεσία μεταβιβάσεων ΙΧ, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε υπάλληλο της κατά τόπου υπηρεσίας και αφού είχα κλείσει ραντεβού ηλεκτρονικά στης 5-7-2022 και ώρα 9.25 π.μ.

Ο αρμόδιος υπάλληλος και ενώ λόγου κίνησης εγώ κατέφθασα στην υπηρεσία στης 9.35 π.μ αρνήθηκε να παραλάβει το φάκελο μεταβίβασης  με την αιτιολογία ότι άργησα 20 λεπτά  και ενώ του εξήγησα ότι βάση του νόμου έχω σειρά προτεραιότητας λόγου ότι είμαι ΑμεΑ με 85% αναπηρία.

Επίσης εγκαλώ την διεύθυνση διότι πουθενά δεν υπάρχει πινακίδα που να γράφει ότι τα ΑΜΕΑ εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα. Καλώ τη διεύθυνση να ελέγχει ποιοι εξυπηρετούνται χωρίς ραντεβού π.χ. διάφορα γραφεία και άτομα που περιφέρονται στην συνεχώς στην υπηρεσία και εξυπηρετούνται σε βάρος των πολιτών.

Έχω καταθέσει εγγραφή  καταγγελία – αναφορά και καλώ την διοίκηση να επιληφθεί  του θέματος εξυπηρέτησης όλων των ατόμων με αναπηρία χωρίς ταλαιπωρία  αυτών. Ευχαριστώ».

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες