ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Λάρισα: Αυτά είναι τα σχέδια της “Όλυμπος” για την “ΑΓΝΟ” – Το ρεκόρ έκπληξη των εξαγωγών και το σενάριο για παγωτό

Το δεύτερο εξάμηνο του 2023 τοποθετούν στελέχη της Ελληνικά Γαλακτοκομεία (Όλυμπος) το λανσάρισμα της ΑΓΝΟ στην ελληνική αγορά. Όπως αναφέρουν το παρόν αρνητικό οικονομικό κλίμα δεν βοηθάει τέτοιου είδους κινήσεις οπότε κρίθηκε σκόπιμο να υπάρξει μία μικρή αναβολή. Η επανατοποθέτηση του σήματος θα πραγματοποιηθεί αρχικά στη Βόρεια Ελλάδα και τα προϊόντα που θα κυκλοφορήσουν θα παράγονται στα εργοστάσια του ομίλου στην Ελλάδα. Ανοιχτό παραμένει το ενδεχόμενο επαναλειτουργίας του εργοστασίου στη Θεσσαλονίκη. Όπως ανέφερε στο powergame.gr Στέλιος Μ. ΣαράντηςΕντεταλμένος Σύμβουλος Εμπορίας της Ελληνικά Γαλακτοκομεία, «κριτήριο είναι η ανταπόκριση του κόσμου, στην περίπτωση θα που είναι θετική είμαστε ανοιχτοί να εξετάσουμε την λειτουργία του εργοστασίου της ΑΓΝΟ στη Θεσσαλονίκη».

Ανεξαρτήτως της επαναλειτουργίας ή όχι του εργοστασίου στη Θεσσαλονίκη, ο όμιλος θα πραγματοποιήσει επενδύσεις τόσο στο ακίνητο όσο και σε έμψυχο δυναμικό στη συμπρωτεύουσα. Ήδη πραγματοποιούνται μικρής κλίμακας παρεμβάσεις στο ακίνητο όπου μετά τη διακοπή λειτουργίας είχαν καταστραφεί ακόμη και περιφράξεις. Παράλληλα, εξετάζεται επένδυση ανακαίνισης των γραφείων, ώστε αυτά να φιλοξενήσουν το προσωπικό που θα απασχολείται σε δραστηριότητες που θα αφορούν στην ΑΓΝΟ.

Από το εξωτερικό το 65% των πωλήσεων το 2022

Ήδη από το 2020 τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία κατάφεραν έστω και οριακά να πραγματοποιούν πωλήσεις μεγαλύτερες στις αγορές του εξωτερικού από ότι στην Ελλάδα, το 2021 η ψαλίδα άνοιξε ακόμη λίγο με το 53% των συνολικών πωλήσεων να αφορά πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν εκτός Ελλάδας. Φέτος, σύμφωνα με τον κ. Σαράντη οι πωλήσεις εξωτερικού θα εκτοξευθούν στα επίπεδα του 65% του συνολικού κύκλου εργασιών με αυτές του εσωτερικού να περιορίζονται στο 35%. Όπως εξηγεί η διαφορά αυτή αφορά στην κατάρρευση της ελληνικής αγοράς που αγγίζει το σύνολο του κλάδου των γαλακτοκομικών. «Μπορεί κάποιες αγορές του εξωτερικού να εμφανίζουν πτώση της τάξης του 4%, όμως στην Ελλάδα υπάρχουν βασικές κατηγορίες γαλακτοκομικών που κινούνται καθοδικά κατά 20%. Σε έναν όμιλο σαν τον δικό μας που έχει σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό η μικρή αυτή μείωση στο εξωτερικό μπορεί εκμηδενιστεί ή να γυρίσει και σε θετικές πωλήσεις αν π.χ. προστεθεί μία ακόμη αγορά ή μία μεγάλη συμφωνία» εξηγεί.

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες