ΛΑΡΙΣΑ
Διήμερη επιμορφωτική δράση ρομποτικής για δασκάλους και νηπιαγωγούς
Με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δημοτικής και Προσχολικής) πραγματοποιήθηκε το διήμερο επιμορφωτικής δράσης ρομποτικής στη Λάρισα, την Τετάρτη και την Πέμπτη 10 και 11 Απριλίου αντίστοιχα.
Πρόκειται για συνδιοργάνωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, με τους/ις Συμβούλους Εκπαίδευσης ΠΕ70 Λάρισας (5ης και 6ης Θέσης Δασκάλων) και ΠΕ60 Λάρισας και Καρδίτσας και το Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος (ΔΙ.ΠΑ.Ε.).
Την Τετάρτη, 10 Απριλίου και ώρα 6-9μ.μ. στο αμφιθέατρο του 4ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας, πάνω από διακόσιοι εκπαιδευτικοί (217) είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν κεντρική ομιλία με θέμα «Ρομποτική, STEAM και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση» από τον κ. Απόστολο Τσαγκάρη, Καθηγητή του Τμήματος Μηχανικών, Παραγωγής και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας και Αν. Διευθυντή του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) Ρομποτική, STEAM και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση με έδρα τη Σίνδο στη Θεσσαλονίκη. Στο τέλος της ομιλίας, οι εκπαιδευτικοί έθεσαν στην ολομέλεια τις απόψεις, τις σκέψεις, αλλά και τους προβληματισμούς τους για την ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας, τον τρόπο εισαγωγής της ρομποτικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και για τα πιθανά οφέλη των εν λόγω ρομποτικών συστημάτων στη διδασκαλία, τη μάθηση, αλλά και ευρύτερα στο σύνολο της διδακτικής διαδικασίας.
Την Πέμπτη, 11 Απριλίου και ώρες 9-11π.μ. και 11-1μ.μ. εξειδικευμένοι επιστήμονες του Τμήματος Μηχανικών, Παραγωγής και Διοίκησης του ΔΙ.ΠΑ.Ε. σε θέματα ρομποτικής στην εκπαίδευση πραγματοποίησαν βιωματικά, επιμορφωτικά εργαστήρια ρομποτικής, τα οποία παρακολούθησαν συνολικά 128 εκπαιδευτικοί (68 δάσκαλοι/ες και 60 νηπιαγωγοί). Στο τέλος των εργαστηρίων οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν ενθουσιασμένοι/ες, σημείωσαν ότι βρήκαν αρκετά ενδιαφέρουσα τη δράση, αισθάνθηκαν ότι συμμετείχαν δημιουργικά στην επιμορφωτική διαδικασία, συνεργάστηκαν μεταξύ τους, αντάλλαξαν απόψεις και ιδέες και κυρίως εξήγαγαν αρκετά εποικοδομητικά συμπεράσματα για τον τρόπο χρήσης και διδακτικής αξιοποίησης της εκπαιδευτικής ρομποτικής στη μαθησιακή διαδικασία.
Στην κεντρική ομιλία της Τετάρτης 11 Απριλίου παρευρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμό η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας κ. Αικατερίνη Καραγιώργου, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Λάρισας και υπεύθυνος για θέματα Ισότητας κ. Βασίλειος Σίμος, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Άθλησης του Δήμου Λαρισαίων κ. Ηρακλής Γερογιώκας, η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Λάρισας κ. Άρτεμις Παπαδημητρίου και η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Δασκάλων Π.Ε. Λάρισας κ. Βασιλική Πιλάτου. Επίσης, παρευρέθηκαν οι συνδιοργανωτές/ριες Σύμβουλοι Εκπαίδευσης κ. Δήμητρα Κωτσιοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Λάρισας και Καρδίτσας, και ο κ. Δημοσθένης Χατζηλέλεκας, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Δασκάλων Π.Ε. Λάρισας. Την ομιλία παρακολούθησαν ακόμα η Αν. Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών Θεμάτων Π.Ε. Λάρισας κ. Μαρία Αποστολάκη, η Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Λάρισας κ. Κωνσταντίνα Χατζημίχου, πολλοί/ές Διευθυντές/ριες και Προϊστάμενοι/ες Σχολικών Μονάδων και πλήθος εκπαιδευτικών.
Οι συνδιοργανωτές/ριες ευχαριστούν θερμά για τη συνεργασία τις σχολικές μονάδες που φιλοξένησαν και υποστήριξαν ποικιλοτρόπως τη διήμερη επιμορφωτική δράση ρομποτικής, τους Διευθυντές/ριες και τους/ις Προϊσταμένους/ες για την τροποποίηση και τη διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος, ώστε να μην διαταραχθεί η ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων, όπου υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί που πήραν μέρος στα εργαστήρια ρομποτικής, καθώς και όλους/ες τους/ις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν τις δύο ημέρες στην επιμόρφωση.
Επιπλέον, η Διεύθυνση Π.Ε. Λάρισας και οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης των τεσσάρων Περιφερειών, που προαναφέρθηκαν, ευχαριστούν θερμά το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος και πιο συγκεκριμένα τον Καθηγητή κ. Απόστολο Τσαγκάρη και τους συνεργάτες του κ. Μαρία Χατζηκύρκου και κ. Κωνσταντίνο Καμούτση, για την άψογη συνεργασία, και την ειλικρινή τους διάθεση να αλληλεπιδράσουν με ουσιαστικό και εποικοδομητικό τρόπο με τους/ις εκπαιδευτικούς, ώστε να υποστηρίξουν τη μαθησιακή διαδικασία που υλοποιείται καθημερινά σε συνθήκες πραγματικής τάξης.
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις