ΛΑΡΙΣΑ
3o Γυμνάσιο Λάρισας: Εξερευνώντας τον κόσμο των ψηφιακών εργαλείων στη Λισαβόνα
Δύο εκπαιδευτικοί του 3ου Γυμνασίου Λάρισας βρέθηκαν στη Λισαβόνα τη δεύτερη εβδομάδα του Μαΐου για να παρακολουθήσουν ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα σχετικά με ψηφιακά εργαλεία που προάγουν τη συνεργασία, την επικοινωνία, την κριτική σκέψη και τη δημιουργία στη σχολική τάξη.
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα που διοργανώθηκε από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Europass teacher Academy είχε ως στόχο την εξοικείωση εκπαιδευτικών από τη Γερμανία, την Ελλάδα,την Ιταλία, την Κροατία, την Ουγγαρία,την Πολωνία και τη Φινλανδία με ψηφιακά εργαλεία που διευκολύνουν τη μαθησιακή διαδικασία δημιουργώντας ένα ευχάριστο κλίμα μέσα στη σχολική τάξη.
Εργαλεία όπως τα Canva, Slido, Mentimeter, Padlet, Classroom Screen Magic School, KWL Chart, Quizlet, Bookcreator, Form Builder, QR Code Creator μεταξύ πολλών άλλων μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ποικίλα εκπαιδευτικά αντικείμενα διαμορφώνοντας ένα νέο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Η χρήση τους προωθεί τη διαδραστικότητα και κινητοποιεί το ενδιαφέρον των μαθητών να συμμετέχουν και να αποκτήσουν νέες εκπαιδευτικές εμπειρίες.
Στη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευτικοί μέσα από τις παρουσιάσεις που έγιναν είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα σχολεία των συναδέλφων τους να ανταλλάξουν απόψεις για τα διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα στα οποία λειτουργούν και να χτίσουν τις βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες.
Επίσης, στον ελεύθερο χρόνο τους γνώρισαν την πόλη της Λισαβόνας και τη μακραίωνη ιστορία της μέσα από επισκέψεις σε μουσεία και αξιοθέατα.
Η παρακολούθηση του προγράμματος αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία επαγγελματικής ανάπτυξης που εφοδίασε τους συμμετέχοντες με σημαντικά ψηφιακά εργαλεία και στρατηγικές που προάγουν την επικοινωνία , τη συνεργασία, την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα στη μαθησιακή διαδικασία. Ο ισορροπημένος συνδυασμός πρακτικών εργαστηρίων και πολιτιστικών δράσεων άφησε ικανοποιημένους τους εκπαιδευτικούς.
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις