ΛΑΡΙΣΑ

Συνάντηση συλλόγων με Κουρέτα για Μυδοκαλλιεργεια και γέφυρα σύνδεσης με Νέους Πόρους

Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Δημήτρης Κουρέτας, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: «ενημερώθηκε για τις εξελίξεις που υπάρχουν  στο θέμα της μυδοκαλιέργειας, για την απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας Στερεάς Ελλάδος για μη παραχώρηση της μίσθωσης στον ιδιώτη θαλάσσιας έκτασης 50 στρεμμάτων με σκοπό την ίδρυση νέας μονάδας , και κατατέθηκε  η πρόταση από τους δυο συλλόγους  για άμεση αλλαγή του Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού για τις υδατοκαλλιέργειες και συγκεκριμένα την Σημειακή Τροποποίηση του (ΣΤ1) στην ΠΑΥ  Β9 (Στόμιο) καθώς και οι προτάσεις για τις επόμενες κινήσεις των συλλόγων.

Ο Δ. Κουρέτας  υποσχέθηκε τη συνδρομή της περιφέρειας για την επίλυση του προβλήματος.                                                                                                             Την συνάντηση απασχόλησε ιδιαίτερα και το θέμα της γέφυρας που  συνδέει Καστρί Λουτρό με Νέους Πόρους ένα θέμα που απασχολεί πολλά χρόνια τους κατοίκους των παραλίων.

Από τον Εξωραϊστικό Σύλλογο Καστρί Λουτρό τονίστηκε ιδιαίτερα η αναγκαιότητα κατασκευής  της γέφυρας γιατί ειδικά τους θερινούς μήνες για να επικοινωνήσουν οι κάτοικοι των διπλανών περιοχών που απέχουν μόλις ένα χιλιόμετρο, πρέπει να διανύσουν απόσταση 12 και πλέον χιλιομέτρων με το αυτοκίνητο μέσω ΠΑΘΕ ή του παράπλευρου δρόμου του ΟΣΕ, που όμως λόγω της στενότητας εγκυμονεί πολλούς κινδύνους , και έχουν καταγραφεί πάρα πολλά ατυχήματα και ιδίως σε νέα παιδιά γιατί αυτά κυκλοφορούν τις νυχτερινές ώρες.

Για τους κάτοικους του Καστρί Λουτρό Υπάρχει μόνο μια είσοδος και έξοδος.  Αν κάποια στιγμή συμβεί κάτι έκτακτο (πυρκαγιά – πλημύρα) και πρέπει να εκκενωθεί η περιοχή από πού και πως θα διαφύγει ο κόσμος της ευρύτερης περιοχής Μεσαγγάλων και Καστρί Λουτρού που το καλοκαίρι αριθμεί 15.000 έως  20.000 άτομα;

Επίσης συζητήθηκε η ολοκλήρωση του κόμβου Πυργετου και πρέπει να δοθεί ένα τέλος που να ευνοεί την περιοχή γιατί  ο αποκλεισμός από ΠΑΘΕ γενικά των παραλίων  του νομού Λάρισας,  και ειδικά από βορρά όπου  υπάρχει πλήρης οδική απομόνωση έχει αποτέλεσμα να οδηγούνται στην απαξίωση. Η σύμβαση που υπογράφηκε το 2005 καταδικάζει  ολόκληρη την παραθαλάσσια ζώνη του Νομού Λάρισας, και πρέπει να αλλάξει”.

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες