ΛΑΡΙΣΑ

Θέσεις, προτάσεις και υποψήφιοι της Π.Ε.Κ. για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια

Τις θέσεις και τα ονόματα των υποψηφίων της Π.Ε.Κ. για τις εκλογές ανάδειξης των εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ) γνωστοποιεί με ανακοίνωσή της η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ).

Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση:

«Αγωνιζόμαστε για:

· Δημόσια Δωρεάν Παιδεία για όλους.

· Ισχυρή Γενική εκπαίδευση και ισότιμη Επαγγελματική εκπαίδευση.

· Στήριξη της Ειδικής Αγωγής.

· Εργασιακή ασφάλεια & σταθερότητα

(καμία απόλυση – καμία δυσμενή μετακίνηση – μόνιμη και σταθερή εργασία σε όλους).

· Διαφάνεια και Αξιοκρατία παντού.

· Μισθούς και συντάξεις αξιοπρέπειας. Κανένας εκπαιδευτικός με μισθό κατώτερο των 1000 ευρώ.

Με τη συμμετοχή μας στις εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΚΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΔΕ) δυναμώνουμε τον θεσμό του αιρετού ο οποίος ελέγχει τις αποφάσεις της διοίκησης και ενδυναμώνει τη δημοκρατική λειτουργία της στις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών. Αυτή η ανάγκη άλλωστε είναι πιο ισχυρή από ποτέ σήμερα που ο κόσμος της εκπαίδευσης βιώνει την πραγματικότητα της γιγάντωσης ενός γραφειοκρατικού και αυστηρού διοικητισμού.

Π ο λ ι τ ι κ ή – Ε κ π α ι δ ε υ τ ι κ ή σ υ γ κ υ ρ ί α

Το σκηνικό πολέμου στην Ευρώπη, η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, η αναθεωρητική και προκλητική πολιτική της Τουρκίας αλλά και η γενικότερη αδιέξοδη πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης διαμορφώνουν ένα δυσοίωνο διεθνές σκηνικό.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. συνεχίζει το ταξικό, νεοφιλελεύθερο κυβερνητικό πρόγραμμά της. Οι ανισότητες στην κοινωνία βαθαίνουν και επεκτείνονται. Τα «δημόσια αγαθά» (ενέργεια, νερό, υγεία, εκπαίδευση, πάσης φύσεως παροχή υπηρεσιών…) υποβαθμίζονται και κομμάτι-κομμάτι παραδίνονται στην πλήρη ιδιωτικοποίηση.

Η Ελλάδα του σήμερα βιώνει την πραγματικότητα των κοινωνικών ανισοτήτων που διαρκώς βαθαίνουν και οξύνονται. Την ίδια ώρα νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, αναπληρώτριες και αναπληρωτές καλούνται με μισθούς εξαθλίωσης να ζήσουν μακριά από τα σπίτια τους και τις οικογένειές τους πληρώνοντας πανάκριβα

ενοίκια. Με μια διοικητική πρακτική που αγγίζει τα όρια του κυνισμού, επιδιώκεται η διαμόρφωση, ως κανονικότητα, της εκπαιδευτικής πραγματικότητας των 27+ μαθητών και μαθητριών στις αίθουσες.

Η πολιτική αυτή «φτωχαίνει» την εκπαίδευση και την απομακρύνει από την αποστολή της.

Ενώ η βία και η παραβατικότητα, τόσο εντός όσο και εκτός σχολείου γιγαντώνεται, ενώ τα σχολεία μετά βίας ανταποκρίνονται στα λειτουργικά τους έξοδα, η κυβέρνηση επαίρεται για τα Πρότυπα Σχολεία και το πολλαπλό βιβλίο, μακριά και έξω από την καθημερινότητα του δημόσιου σχολείου αφήνοντας αβοήθητο τον εκπαιδευτικό και επιβάλλοντάς του την τυπικά γραφειοκρατική αξιολόγηση !

Την τοξικότητα και την εμπάθεια της Κεραμέως για τους εκπαιδευτικούς διαδέχτηκε η απέχθεια για τη συλλογικότητα και για τον συνδικαλισμό του Πιερρακάκη. Ασκείται πολιτική συνεχούς ελέγχου που πνίγει την παιδαγωγική ελευθερία και αυτονομία των εκπαιδευτικών, ενισχύει τη γραφειοκρατία και τον διοικητισμό σε κάθε πτυχή της σχολικής λειτουργίας. Αποδυναμώνει το ρόλο του διδάσκοντα και της λειτουργίας του στη σχολική αίθουσα με νέα καθήκοντα στον εκπαιδευτικό, παρόμοια με εκείνα της γραμματειακής στήριξης! Παράλληλα με την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών περιορίζεται η χρηματοδότηση και τα σχολεία «διολισθαίνουν» στην αγκαλιά των Δήμων, τώρα στα πενιχρά οικονομικά, προσεχώς και στα εργασιακά των εκπαιδευτικών καθώς και στα προγράμματα σπουδών !!!

ΕΜΕΙΣ αγωνιζόμαστε για το δημόσιο σχολείο: με πάθος στην καθημερινή μορφωτική μας αποστολή, στη διαπαιδαγώγηση σε μια δημοκρατική και ουμανιστική παιδεία, στις συλλογικές εκφράσεις του κλάδου μας.

Ε ρ γ α σ ι α κ ά

Από τον Σεπτέμβριο του 2010 οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ γίνονται με συγκεκριμένα, μετρήσιμα κριτήρια. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με τις αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς του Υπουργείου Παιδείας. Διεκδικούμε την κάλυψη όλων των κενών από διοικητικούς υπαλλήλους. Μέχρι τότε, οι αποσπάσεις να γίνονται με διαφάνεια και με αντικειμενικά και σαφώς οριοθετημένα κριτήρια.

Ζητάμε την κατάργηση της υποχρεωτικής διετούς παραμονής στον τόπο διορισμού για τους νεοδιόριστους. Διεκδικούμε γενναία οικονομική ενίσχυση για τους συναδέλφους που υπηρετούν εκτός μόνιμης κατοικίας τους και ειδικά κίνητρα παραμονής για όσους υπηρετούν σε παραμεθόριες – ακριτικές περιοχές.

Ως Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών διεκδικούμε δυναμικά την αύξηση των αποδοχών, ιδιαίτερα των νέων συναδέλφων, οι οποίοι καλούνται ν’ ανταποκριθούν στην πραγματικότητα του εργασιακού τους περιβάλλοντος με τον πενιχρό μισθό των 737 ευρώ. Ο εισαγωγικός μισθός των εκπαιδευτικών να είναι 1000 ευρώ καθαρά.

Απαξίωση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων και των αιρετών μας σε αυτά

Αυτό που διαφαίνεται από την ασκούμενη κυβερνητική πολιτική της Ν.Δ. είναι η συνειδητή προσπάθεια για μετατροπή των Υ.Σ. σε όργανα διακοσμητικά, κυρίως μέσα από την κατάργηση ή την απαξίωση του θεσμού των αιρετών εκπροσώπων.

Ας μην ξεχνούμε ότι με νόμο της σημερινής κυβέρνησης, δεν συμμετέχουν πλέον αιρετοί εκπρόσωποί μας στα Συμβούλια Επιλογής Στελεχών.

Απευθυνόμαστε σε όλες και όλους, χωρίς παραταξιακούς διαχωρισμούς, και σας καλούμε να συμμετάσχετε μαζικά στις εκλογές της 2ης Νοεμβρίου, για την επιλογή των αιρετών εκπροσώπων μας στο ΚΥΣΔΕ, στα ΑΠΥΣΔΕ και στα ΠΥΣΔΕ.

§ Με τη συμμετοχή μας επιβεβαιώνουμε τη διάθεση μας να δώσουμε τη μάχη για διαφάνεια, αξιοκρατία και δικαιοσύνη στη διοίκηση της εκπαίδευσης.

§ Υπερασπιζόμαστε ένα θεσμό δεκαετιών ο οποίος αποτελεί όργανο ελέγχου της διοίκησης.

§ Δυναμώνουμε τη φωνή μας στα πεδία λήψης των αποφάσεων που μας αφορούν.

Είναι ώρα να δώσουμε τη μάχη για το δημόσιο σχολείο, για μια αλλαγή παραδείγματος στον χώρο της εκπαίδευσης, για μια ουσιαστική και με όρους πραγματικής προόδου και δικαιοσύνης άσκηση δημόσιων πολιτικών για το σχολείο του σήμερα και κυρίως του αύριο.

Η ψήφος στην Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών είναι ψήφος για:

ü Έξοδο της κοινωνίας μας από την κρίση.

ü Δημόσια και πραγματικά δωρεάν εκπαίδευση.

ü Αξιοπρεπείς μισθούς, εργασιακή ασφάλεια και σταθερότητα.

ü Αξιοκρατικές υπηρεσιακές μεταβολές.

ü Επίλυση προβλημάτων, χωρίς διαμεσολαβήσεις – παρεμβάσεις που οδηγούν σε εξαρτήσεις.

ü Αξιόπιστους και αποτελεσματικούς εκπαιδευτικούς θεσμούς.

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ Π.Ε.Κ. ΓΙΑ ΠΥΣΔΕ & ΑΠΥΣΔΕ

ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ78 Γ/σιο Γιάννουλης Λάρισας

ΓΙΟΥΡΟΥΚΗΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΠΕ04.05 ΕΠΑ.Λ. Τυρνάβου

ΓΚΟΥΝΕΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ01 3ο Γ/σιο Λάρισας

ΓΩΓΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ-ΜΑΡΚΕΛΛΑ (ΠΩΛΙΝΑ) ΠΕ02 Γ/σιο Νίκαιας Λάρισας

ΚΑΛΤΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ17.02 1ο ΕΠΑ.Λ. Λάρισας

ΛΙΤΑΙΝΑ ΣΥΡΜΩ (ΜΙΝΑ) ΠΕ02 2ο ΓΕ.Λ. Λάρισας

ΝΤΑΦΟΥΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΕ02 Γ/σιο Πλατυκάμπου

ΠΑΛΑΙΟΜΙΧΑ ΡΟΥΛΑ ΠΕ11 9ο Γυμ. Λάρισας

ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ11 11ο ΓΕ.Λ. Λάρισας

ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΠΕ01 1ο ΓΕ.Λ. Ελασσόνας

ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΒΙΚΥ) ΠΕ02 6ο Γ/σιο Λάρισας

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ Π.Ε.Κ. ΓΙΑ Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.

ΓΙΟΥΡΟΥΚΗΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΠΕ04.05 ΕΠΑ.Λ. Τυρνάβου

ΛΙΤΑΙΝΑ ΣΥΡΜΩ (ΜΙΝΑ) ΠΕ02 2ο ΓΕ.Λ. Λάρισας

ΝΤΑΦΟΥΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΕ02 Γ/σιο Πλατυκάμπου

ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΒΙΚΥ) ΠΕ02 6ο Γ/σιο Λάρισας

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Σάββατο, 02 Νοεμβρίου 2024

Ώρα: από 09. 00΄ μέχρι 17. 00΄»

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες