ΛΑΡΙΣΑ

Λάρισα: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Α.Θ.Ε. – Δείτε πόσο θα διαρκέσουν

Η Διεύθυνση Αστυνομίας Λάρισας, αποβλέποντας στην εύρυθμη κυκλοφορία των οχημάτων και την πρόληψη τροχαίων  ατυχημάτων, κατά το χρόνο εκτέλεσης των εργασιών, αποφασίζει:

  1. Τις ακόλουθες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, εντός ορίου του Κύριου Έργου  Παραχώρησης (Κ.Ε.Π.) του Αυτοκινητόδρομου Α.Θ.Ε. και στα αναφερόμενα τμήματα αυτής,  περιοχής αρμοδιότητάς μας, λόγω εκτελέσεως εργασιών τακτικής συντήρησης μικρής διάρκειας,  για το χρονικό διάστημα από 01-01-2025 έως την 31-12-2025 και σε εκτέλεση του ανωτέρω (γ)  σχετικού εγγράφου του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών/Διεύθυνση Δ17, ως εξής:  

Άμεσος αποκλεισμός τμήματος του ΚΕΠ από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν.  Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας), σε περιπτώσεις συμβάντος  μεγάλης κλίμακας ή μείζονος βλάβης του εξοπλισμού και ιδιαίτερα των Σηράγγων Τ1 και Τ2  του Έργου και των προσβάσεων σε αυτές, εκτρέποντας την κυκλοφορία στις  προκαθορισμένες εναλλακτικές διαδρομές, κατόπιν προφορικής(αρχικά) εντολής από τις  αρμόδιες κατά περίπτωση Αστυνομικές Αρχές, καθ’ όλο το 24ωρο και καθ’ όλη τη διάρκεια  του έτους συμπεριλαμβανομένων Σαββατοκύριακων και λοιπών αργιών. 

Τοπικός αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) καθημερινά καθ’ όλο το  24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν.  Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας),  συμπεριλαμβανομένων των κλάδων των ανισόπεδων κόμβων και του τοπικού οδικού δικτύου  εντός ορίων του ΚΕΠ. 

Εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός της αριστερής μόνο ή της δεξιάς μόνο λωρίδας κυκλοφορίας,  καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη  Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας  με Ν. Πιερίας), συμπεριλαμβανομένων του υπεραστικού και τοπικού οδικού δικτύου εντός  ορίων του ΚΕΠ. 

Εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός μεσαίας λωρίδας σε συνδυασμό με την αριστερή ή τη δεξιά  λωρίδα κυκλοφορίας για τα τμήματα τριών λωρίδων, καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’  όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 368+520 (Κόμβος Γυρτώνης)  έως τη Χ.Θ. 371+330 (περιοχή Μακρυχωρίου Λάρισας). 

Σε εργασίες αποκλεισμού μίας λωρίδας κυκλοφορίας εντός των σηράγγων Τ1 και Τ2  (Σήραγγες Τεμπών), η ζώνη έργων μπορεί να φθάσει και το συνολικό μήκος της σήραγγας  (στην περίπτωση της Τ2: 6χλμ.), ενώ η ζώνη προειδοποίησης, η ζώνη συναρμογής εισόδου,  καθώς και η μεταβατική ζώνη (ζώνη ελεύθερου χώρου) θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί  εκτός της σήραγγας, με αποτέλεσμα και στις περιπτώσεις αυτές να επιμηκύνεται σημαντικά  το συνολικό μήκος της συναρμογής αποκλεισμού. 

Συγκεκριμένα, στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, σε περίπτωση μακράς διάρκειας  αποκλεισμού μιας λωρίδας κυκλοφορίας της σήραγγας Τ2, λόγω των γεωμετρικών  χαρακτηριστικών του ενδιάμεσου οδικού τμήματος των σηράγγων Τ1 και Τ2, δεν υπάρχει  επαρκές μήκος για την προειδοποίηση των χρηστών καθώς και για την υλοποίηση της  συναρμογής εισόδου και της μεταβατικής ζώνης πριν το στόμιο της σήραγγας Τ2. Ως  αποτέλεσμα, στην περίπτωση αυτή αποκλείεται η αντίστοιχη λωρίδα κυκλοφορίας καθ’ όλο  το μήκος και της σήραγγας Τ1 και ως εκ τούτου το συνολικό μήκος της συναρμογής μπορεί  να φθάσει ακόμα και τα 11χλμ. στην περίπτωση αυτή. 

Αποκλεισμός αριστερής λωρίδας με ημιδιατομή σε διατομή δύο λωρίδων ή μεσαίας και  αριστερής λωρίδας με ημιδιατομή σε διατομή τριών λωρίδων (εναπομείναν πλάτος  κυκλοφορίας 4,00μ.) καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του  αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως  τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας).

Αποκλεισμός των κλάδων των ανισόπεδων κόμβων με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας  μέσω εναλλακτικών διαδρομών, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το  μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν.  Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας). 

Τοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι  τουλάχιστον 3,50μ.) στους κλάδους των ανισόπεδων κόμβων καθημερινά από ανατολή έως  δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580  (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας). 

Αποκλεισμός έως δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση στους μετωπικούς σταθμούς διοδίων και έως  μίας λωρίδας στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων, καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο στους  σταθμούς διοδίων του τμήματος από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας)  έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας) καθώς και στον μετωπικό σταθμό  διοδίων Πυργετού στη Χ.Θ. 14+530 επί της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς. 

Τοπικός αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) καθημερινά καθ’ όλο το  24ωρο, καθ’ όλο το μήκος της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στο τμήμα από τη Χ.Θ.  0+000 (αρχή ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στον Α/Κ Ευαγγελισμού) έως τη Χ.Θ.  20+700 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας – Χ.Θ. 397+600 επί του αυτοκινητόδρομου). 

Τοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι  τουλάχιστον 5,50μ. συνολικά και για τις δύο κατευθύνσεις) ή εναλλακτικά εναλλάξ τοπικός  αποκλεισμός της λωρίδας κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης με ταυτόχρονη εκ περιτροπής  κυκλοφορία των οχημάτων των δύο ρευμάτων από τη λωρίδα κυκλοφορίας της άλλης  κατεύθυνσης, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος της ΠΕΟ  Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στο τμήμα από τη Χ.Θ. 0+000 (αρχή ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στον Α/Κ Ευαγγελισμού) έως τη Χ.Θ. 20+700 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας  – Χ.Θ. 397+600 επί του αυτοκινητόδρομου). 

Αποκλεισμός των κλάδων των ανισόπεδων ή ισόπεδων κόμβων της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς, με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω εναλλακτικών διαδρομών  καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στο τμήμα από τη Χ.Θ. 0+000 (αρχή ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στον  Α/Κ Ευαγγελισμού) έως τη Χ.Θ. 20+700 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας – Χ.Θ. 397+600  επί του αυτοκινητόδρομου). 

Αποκλεισμός της εσωτερικής λωρίδας κυκλοφορίας ή/και μίας εκ των προσβάσεων των  ισόπεδων κυκλικών κόμβων της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς και του λοιπού  υπεραστικού και τοπικού οδικού δικτύου εντός ορίων του ΚΕΠ, με ταυτόχρονη εκτροπή της  κυκλοφορίας μέσω εναλλακτικών διαδρομών καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου,  καθ’ όλο το μήκος της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στο τμήμα από τη Χ.Θ. 0+000  (αρχή ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στον Α/Κ Ευαγγελισμού) έως τη Χ.Θ. 20+700  (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας – Χ.Θ. 397+600 επί του αυτοκινητόδρομου) καθώς και επί  του υπεραστικού και τοπικού οδικού δικτύου εντός ορίων του ΚΕΠ κατά μήκος του  αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως  τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας). 

Τοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι  τουλάχιστον 3,50μ.) στους κλάδους των ανισόπεδων ή ισόπεδων κόμβων της ΠΕΟ  Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το  μήκος της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στο τμήμα από τη Χ.Θ. 0+000 (αρχή ΠΕΟ  Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στον Α/Κ Ευαγγελισμού) έως τη Χ.Θ. 20+700 (όρια Ν.  Λάρισας με Ν. Πιερίας – Χ.Θ. 397+600 επί του αυτοκινητόδρομου). 

Τοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι  τουλάχιστον 5,50μ. συνολικά και για τις δύο κατευθύνσεις) ή εναλλακτικά εναλλάξ τοπικός 

αποκλεισμός της λωρίδας κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης με ταυτόχρονη εκ περιτροπής  κυκλοφορία των οχημάτων των δύο ρευμάτων από τη λωρίδα κυκλοφορίας της άλλης  κατεύθυνσης, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, στο τοπικό οδικό δίκτυο εντός  ορίων του ΚΕΠ καθώς και στα ακόλουθα τμήματα των παράπλευρων οδών του  αυτοκινητόδρομου: 

Παράπλευρη Οδός Οδικό Τμήμα  Χ.Θ. επί του  

αυτοκινητόδρομου

Από  Έως  Αρχή  Τέλος
Ανατολική Χ.Θ. 321+580 

(όρια Ν. Μαγνησίας  με Ν. Λάρισας)

Α/Κ Μ. Μοναστηρίου  321+580  323+439
Ανατολική  Κάτω Διάβαση 

Χ.Θ. 324+060

Χ.Θ. 330+590  324+060  330+590
Ανατολική  Α/Κ Κιλελέρ  Α/Κ Νότιος Λάρισας  (Νίκαιας)  331+686  348+106
Ανατολική  Α/Κ Νότιος Λάρισας  (Νίκαιας)  Χ.Θ. 351+330  348+106  351+330
Ανατολική  Χ.Θ. 351+330 Κάτω Διάβαση 

Χ.Θ. 352+570

351+330  352+570
Ανατολική  Χ.Θ 353+280  Χ.Θ. 356+033  353+280  356+033
Ανατολική  Χ.Θ. 356+033  Α/Κ Συκουρίου  356+033  362+061
Ανατολική  Χ.Θ. 362+423  Α/Κ Βόρειος Λάρισας  (Γυρτώνης)  362+423  367+319
Ανατολική  Η-Α/Κ Μακρυχωρίου  Α/Κ Ευαγγελισμού  373+460  377+176
Ανατολική  Χ.Θ. 391+800  Χ.Θ. 397+000  391+800  397+000
Δυτική  Α/Κ Ευαγγελισμού  Α/Κ Βόρειος Λάρισας  (Γυρτώνης)  377+176  367+319
Δυτική  Α/Κ Βόρειος Λάρισας  (Γυρτώνης)  Α/Κ Συκουρίου  367+319  362+061
Δυτική  Χ.Θ. 361+780  Χ.Θ. 356+033  361+780  356+033
Δυτική  Χ.Θ. 356+033  Α/Κ Ανατολικός  

Λάρισας (Αγιάς) 

356+033  352+918
Δυτική  Κάτω Διάβαση 

Χ.Θ. 352+570 

Χ.Θ. 351+330  352+570  351+330
Δυτική  Χ.Θ. 351+330  Α/Κ Νότιος Λάρισας  (Νίκαιας)  351+330  348+106
Δυτική  Α/Κ Νότιος Λάρισας  (Νίκαιας)  Α/Κ Κιλελέρ  348+106  331+686
Δυτική  Α/Κ Κιλελέρ  Κάτω Διάβαση 

Χ.Θ. 324+060 

331+686  324+060
Δυτική  Κάτω Διάβαση 

Χ.Θ. 323+030

Χ.Θ. 321+580 

(όρια Ν. Μαγνησίας  με Ν. Λάρισας) 

323+030  321+580

 

Τοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι  τουλάχιστον 5,50μ. συνολικά και για τις δύο κατευθύνσεις) ή εναλλακτικά εναλλάξ τοπικός 

αποκλεισμός της λωρίδας κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης με ταυτόχρονη εκ περιτροπής  κυκλοφορία των οχημάτων των δύο ρευμάτων από τη λωρίδα κυκλοφορίας της άλλης  κατεύθυνσης, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, στις ακόλουθες άνω ή κάτω  διαβάσεις του αυτοκινητόδρομου καθώς και στους οχετούς στους οποίους έχει παρατηρηθεί  κυκλοφορία οχημάτων:

Τύπος  

Διάβασης 

Οδικό Τμήμα Χ.Θ. επί του 

αυτοκινητόδρομου

Κάτω διάβαση  Σύνδεση παράπλευρων οδών  321+750
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  322+440
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  323+030
Άνω διάβαση  Α/Κ Μ. Μοναστηρίου  323+439
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  324+060
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  325+010
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  325+560
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  326+690
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  327+180
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  328+080
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  328+710
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  329+210
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  329+800
Κάτω διάβαση  Α/Κ Κιλελέρ  331+686
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  332+420
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  333+720
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  335+650
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  336+470
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  337+630
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  338+880
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  340+370
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  341+670
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  343+080
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  343+500
Κάτω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  345+750
Άνω διάβαση  Τοπική οδός Νίκαιας – Χάλκης  346+480
Άνω διάβαση  Α/Κ Νότιος Λάρισας (Νίκαιας)  348+106
Άνω διάβαση  Σύνδεση παράπλευρων οδών  349+320
Άνω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  351+440
Οχετός  Σύνδεση παράπλευρων οδών  352+570
Κάτω διάβαση  Α/Κ Ανατολικός Λάρισας (Αγιάς)  352+918
Άνω διάβαση Σύνδεση παράπλευρων οδών  354+010
Άνω διάβαση  Επαρχιακή οδός Λάρισας – Αγιόκαμπου  356+680
Άνω διάβαση  Σύνδεση παράπλευρων οδών  358+380
Άνω διάβαση  Σύνδεση παράπλευρων οδών  360+720

 

Τύπος  

Διάβασης 

Οδικό Τμήμα Χ.Θ. επί του 

αυτοκινητόδρομου

Οχετός  Σύνδεση παράπλευρων οδών  361+820
Άνω διάβαση  Α/Κ Συκουρίου  362+061
Άνω διάβαση  Σύνδεση παράπλευρων οδών  364+110
Οχετός  Σύνδεση παράπλευρων οδών  366+420
Άνω διάβαση  Α/Κ Βόρειος Λάρισας (Γυρτώνης)  367+319
Κάτω διάβαση  ΠΕΟ Αθήνας – Θεσσαλονίκης  367+900
Κάτω διάβαση  Η-Α/Κ Μακρυχωρίου  373+460
Κάτω διάβαση  Α/Κ Ευαγγελισμού  377+176
Κάτω διάβαση  Η-Α/Κ Ραψάνης  391+108
Άνω διάβαση  Επαρχιακή Οδός Πυργετού – Παλαιόπυργου  392+690
Οχετός  Σύνδεση παράπλευρων οδών  393+290
Οχετός  Σύνδεση παράπλευρων οδών  394+520
Οχετός  Σύνδεση παράπλευρων οδών  395+305
Κάτω διάβαση  Επαρχιακή οδός Κάτω Αιγάνης – Καστρί  396+060
Οχετός  Σύνδεση παράπλευρων οδών  396+700
Οχετός της ΠΕΟ  Σύνδεση τοπικών οδών  2+870
Οχετός της ΠΕΟ  Σύνδεση τοπικών οδών  3+850
Οχετός της ΠΕΟ  Σύνδεση τοπικών οδών  4+950
Οχετός της ΠΕΟ  Σύνδεση τοπικών οδών  5+550
Κάτω διάβαση  της ΠΕΟ  Γέφυρα Πηνειού  11+850
Κάτω διάβαση  της ΠΕΟ  Α/Κ Πυργετού  14+200

 

Αποκλεισμός των παραπάνω άνω ή κάτω διαβάσεων και οχετών (εκτός ορίων του ΚΕΠ),  εξαιρουμένων των ανισόπεδων κόμβων, με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω  εναλλακτικών διαδρομών από τις εκατέρωθεν άνω ή κάτω διαβάσεις του αυτοκινητόδρομου  καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου. 

Αποκλεισμός των παραπάνω άνω ή κάτω διαβάσεων και οχετών (εκτός ορίων του ΚΕΠ),  εξαιρουμένων των ανισόπεδων κόμβων, με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω  εναλλακτικών διαδρομών από τις εκατέρωθεν άνω ή κάτω διαβάσεις του αυτοκινητόδρομου  καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου. 

Οι ανωτέρω εργασίες δε θα εκτελούνται κατά τις κατωτέρω ημερομηνίες: από 01-01 έως και 07-01-2025, 

από 28-02 έως και 04-03-2025, 

από 21-03 έως και 26-03-2025,  

από 17-04 έως και 22-04-2025,  

από 30-04 έως και 04-05-2024,  

από 06-06 έως και 10-06-2025,  

από 14-08 έως και 18-08-2025,  

από 24-10 έως και 29-10-2025, 

από 23-12 έως και 31-12-2025 

καθώς και τα Σαββατοκύριακα της καλοκαιρινής περιόδου από 14-06-2025 έως και 07- 09-2025.

  1. Η εργοταξιακή σήμανση και τα μέτρα ασφαλείας θα είναι σύμφωνα με τα εγκεκριμένα  εγχειρίδια Λειτουργίας και Συντήρησης και την ισχύουσα νομοθεσία (Απόφαση  ΔΙΠΑΔ/οικ.502/01.07.2003 Υφυπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., ΦΕΚ 946/Β/09.07.2003, ΟΜΟΕ  ΣΕΕΟ), περί σήμανσης εκτελούμενων οδικών έργων εντός και εκτός κατοικημένων  περιοχών.  
Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες