ΛΑΡΙΣΑ
Λάρισα: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Α.Θ.Ε. – Δείτε πόσο θα διαρκέσουν
Η Διεύθυνση Αστυνομίας Λάρισας, αποβλέποντας στην εύρυθμη κυκλοφορία των οχημάτων και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων, κατά το χρόνο εκτέλεσης των εργασιών, αποφασίζει:
- Τις ακόλουθες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, εντός ορίου του Κύριου Έργου Παραχώρησης (Κ.Ε.Π.) του Αυτοκινητόδρομου Α.Θ.Ε. και στα αναφερόμενα τμήματα αυτής, περιοχής αρμοδιότητάς μας, λόγω εκτελέσεως εργασιών τακτικής συντήρησης μικρής διάρκειας, για το χρονικό διάστημα από 01-01-2025 έως την 31-12-2025 και σε εκτέλεση του ανωτέρω (γ) σχετικού εγγράφου του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών/Διεύθυνση Δ17, ως εξής:
∙ Άμεσος αποκλεισμός τμήματος του ΚΕΠ από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας), σε περιπτώσεις συμβάντος μεγάλης κλίμακας ή μείζονος βλάβης του εξοπλισμού και ιδιαίτερα των Σηράγγων Τ1 και Τ2 του Έργου και των προσβάσεων σε αυτές, εκτρέποντας την κυκλοφορία στις προκαθορισμένες εναλλακτικές διαδρομές, κατόπιν προφορικής(αρχικά) εντολής από τις αρμόδιες κατά περίπτωση Αστυνομικές Αρχές, καθ’ όλο το 24ωρο και καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους συμπεριλαμβανομένων Σαββατοκύριακων και λοιπών αργιών.
∙ Τοπικός αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας), συμπεριλαμβανομένων των κλάδων των ανισόπεδων κόμβων και του τοπικού οδικού δικτύου εντός ορίων του ΚΕΠ.
∙ Εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός της αριστερής μόνο ή της δεξιάς μόνο λωρίδας κυκλοφορίας, καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας), συμπεριλαμβανομένων του υπεραστικού και τοπικού οδικού δικτύου εντός ορίων του ΚΕΠ.
∙ Εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός μεσαίας λωρίδας σε συνδυασμό με την αριστερή ή τη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας για τα τμήματα τριών λωρίδων, καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 368+520 (Κόμβος Γυρτώνης) έως τη Χ.Θ. 371+330 (περιοχή Μακρυχωρίου Λάρισας).
∙ Σε εργασίες αποκλεισμού μίας λωρίδας κυκλοφορίας εντός των σηράγγων Τ1 και Τ2 (Σήραγγες Τεμπών), η ζώνη έργων μπορεί να φθάσει και το συνολικό μήκος της σήραγγας (στην περίπτωση της Τ2: 6χλμ.), ενώ η ζώνη προειδοποίησης, η ζώνη συναρμογής εισόδου, καθώς και η μεταβατική ζώνη (ζώνη ελεύθερου χώρου) θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εκτός της σήραγγας, με αποτέλεσμα και στις περιπτώσεις αυτές να επιμηκύνεται σημαντικά το συνολικό μήκος της συναρμογής αποκλεισμού.
Συγκεκριμένα, στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, σε περίπτωση μακράς διάρκειας αποκλεισμού μιας λωρίδας κυκλοφορίας της σήραγγας Τ2, λόγω των γεωμετρικών χαρακτηριστικών του ενδιάμεσου οδικού τμήματος των σηράγγων Τ1 και Τ2, δεν υπάρχει επαρκές μήκος για την προειδοποίηση των χρηστών καθώς και για την υλοποίηση της συναρμογής εισόδου και της μεταβατικής ζώνης πριν το στόμιο της σήραγγας Τ2. Ως αποτέλεσμα, στην περίπτωση αυτή αποκλείεται η αντίστοιχη λωρίδα κυκλοφορίας καθ’ όλο το μήκος και της σήραγγας Τ1 και ως εκ τούτου το συνολικό μήκος της συναρμογής μπορεί να φθάσει ακόμα και τα 11χλμ. στην περίπτωση αυτή.
∙ Αποκλεισμός αριστερής λωρίδας με ημιδιατομή σε διατομή δύο λωρίδων ή μεσαίας και αριστερής λωρίδας με ημιδιατομή σε διατομή τριών λωρίδων (εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας 4,00μ.) καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας).
∙ Αποκλεισμός των κλάδων των ανισόπεδων κόμβων με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω εναλλακτικών διαδρομών, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας).
∙ Τοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι τουλάχιστον 3,50μ.) στους κλάδους των ανισόπεδων κόμβων καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας).
∙ Αποκλεισμός έως δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση στους μετωπικούς σταθμούς διοδίων και έως μίας λωρίδας στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων, καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο στους σταθμούς διοδίων του τμήματος από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας) καθώς και στον μετωπικό σταθμό διοδίων Πυργετού στη Χ.Θ. 14+530 επί της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς.
∙ Τοπικός αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στο τμήμα από τη Χ.Θ. 0+000 (αρχή ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στον Α/Κ Ευαγγελισμού) έως τη Χ.Θ. 20+700 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας – Χ.Θ. 397+600 επί του αυτοκινητόδρομου).
∙ Τοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι τουλάχιστον 5,50μ. συνολικά και για τις δύο κατευθύνσεις) ή εναλλακτικά εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός της λωρίδας κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης με ταυτόχρονη εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων των δύο ρευμάτων από τη λωρίδα κυκλοφορίας της άλλης κατεύθυνσης, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στο τμήμα από τη Χ.Θ. 0+000 (αρχή ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στον Α/Κ Ευαγγελισμού) έως τη Χ.Θ. 20+700 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας – Χ.Θ. 397+600 επί του αυτοκινητόδρομου).
∙ Αποκλεισμός των κλάδων των ανισόπεδων ή ισόπεδων κόμβων της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς, με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω εναλλακτικών διαδρομών καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στο τμήμα από τη Χ.Θ. 0+000 (αρχή ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στον Α/Κ Ευαγγελισμού) έως τη Χ.Θ. 20+700 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας – Χ.Θ. 397+600 επί του αυτοκινητόδρομου).
∙ Αποκλεισμός της εσωτερικής λωρίδας κυκλοφορίας ή/και μίας εκ των προσβάσεων των ισόπεδων κυκλικών κόμβων της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς και του λοιπού υπεραστικού και τοπικού οδικού δικτύου εντός ορίων του ΚΕΠ, με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω εναλλακτικών διαδρομών καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στο τμήμα από τη Χ.Θ. 0+000 (αρχή ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στον Α/Κ Ευαγγελισμού) έως τη Χ.Θ. 20+700 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας – Χ.Θ. 397+600 επί του αυτοκινητόδρομου) καθώς και επί του υπεραστικού και τοπικού οδικού δικτύου εντός ορίων του ΚΕΠ κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ.Θ. 321+580 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) έως τη Χ.Θ. 397+600 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας).
∙ Τοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι τουλάχιστον 3,50μ.) στους κλάδους των ανισόπεδων ή ισόπεδων κόμβων της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος της ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στο τμήμα από τη Χ.Θ. 0+000 (αρχή ΠΕΟ Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς στον Α/Κ Ευαγγελισμού) έως τη Χ.Θ. 20+700 (όρια Ν. Λάρισας με Ν. Πιερίας – Χ.Θ. 397+600 επί του αυτοκινητόδρομου).
∙ Τοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι τουλάχιστον 5,50μ. συνολικά και για τις δύο κατευθύνσεις) ή εναλλακτικά εναλλάξ τοπικός
αποκλεισμός της λωρίδας κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης με ταυτόχρονη εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων των δύο ρευμάτων από τη λωρίδα κυκλοφορίας της άλλης κατεύθυνσης, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, στο τοπικό οδικό δίκτυο εντός ορίων του ΚΕΠ καθώς και στα ακόλουθα τμήματα των παράπλευρων οδών του αυτοκινητόδρομου:
Παράπλευρη Οδός | Οδικό Τμήμα | Χ.Θ. επί του
αυτοκινητόδρομου |
||
Από | Έως | Αρχή | Τέλος | |
Ανατολική | Χ.Θ. 321+580
(όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) |
Α/Κ Μ. Μοναστηρίου | 321+580 | 323+439 |
Ανατολική | Κάτω Διάβαση
Χ.Θ. 324+060 |
Χ.Θ. 330+590 | 324+060 | 330+590 |
Ανατολική | Α/Κ Κιλελέρ | Α/Κ Νότιος Λάρισας (Νίκαιας) | 331+686 | 348+106 |
Ανατολική | Α/Κ Νότιος Λάρισας (Νίκαιας) | Χ.Θ. 351+330 | 348+106 | 351+330 |
Ανατολική | Χ.Θ. 351+330 | Κάτω Διάβαση
Χ.Θ. 352+570 |
351+330 | 352+570 |
Ανατολική | Χ.Θ 353+280 | Χ.Θ. 356+033 | 353+280 | 356+033 |
Ανατολική | Χ.Θ. 356+033 | Α/Κ Συκουρίου | 356+033 | 362+061 |
Ανατολική | Χ.Θ. 362+423 | Α/Κ Βόρειος Λάρισας (Γυρτώνης) | 362+423 | 367+319 |
Ανατολική | Η-Α/Κ Μακρυχωρίου | Α/Κ Ευαγγελισμού | 373+460 | 377+176 |
Ανατολική | Χ.Θ. 391+800 | Χ.Θ. 397+000 | 391+800 | 397+000 |
Δυτική | Α/Κ Ευαγγελισμού | Α/Κ Βόρειος Λάρισας (Γυρτώνης) | 377+176 | 367+319 |
Δυτική | Α/Κ Βόρειος Λάρισας (Γυρτώνης) | Α/Κ Συκουρίου | 367+319 | 362+061 |
Δυτική | Χ.Θ. 361+780 | Χ.Θ. 356+033 | 361+780 | 356+033 |
Δυτική | Χ.Θ. 356+033 | Α/Κ Ανατολικός
Λάρισας (Αγιάς) |
356+033 | 352+918 |
Δυτική | Κάτω Διάβαση
Χ.Θ. 352+570 |
Χ.Θ. 351+330 | 352+570 | 351+330 |
Δυτική | Χ.Θ. 351+330 | Α/Κ Νότιος Λάρισας (Νίκαιας) | 351+330 | 348+106 |
Δυτική | Α/Κ Νότιος Λάρισας (Νίκαιας) | Α/Κ Κιλελέρ | 348+106 | 331+686 |
Δυτική | Α/Κ Κιλελέρ | Κάτω Διάβαση
Χ.Θ. 324+060 |
331+686 | 324+060 |
Δυτική | Κάτω Διάβαση
Χ.Θ. 323+030 |
Χ.Θ. 321+580
(όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας) |
323+030 | 321+580 |
∙ Τοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι τουλάχιστον 5,50μ. συνολικά και για τις δύο κατευθύνσεις) ή εναλλακτικά εναλλάξ τοπικός
αποκλεισμός της λωρίδας κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης με ταυτόχρονη εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων των δύο ρευμάτων από τη λωρίδα κυκλοφορίας της άλλης κατεύθυνσης, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, στις ακόλουθες άνω ή κάτω διαβάσεις του αυτοκινητόδρομου καθώς και στους οχετούς στους οποίους έχει παρατηρηθεί κυκλοφορία οχημάτων:
Τύπος
Διάβασης |
Οδικό Τμήμα | Χ.Θ. επί του
αυτοκινητόδρομου |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 321+750 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 322+440 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 323+030 |
Άνω διάβαση | Α/Κ Μ. Μοναστηρίου | 323+439 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 324+060 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 325+010 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 325+560 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 326+690 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 327+180 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 328+080 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 328+710 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 329+210 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 329+800 |
Κάτω διάβαση | Α/Κ Κιλελέρ | 331+686 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 332+420 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 333+720 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 335+650 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 336+470 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 337+630 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 338+880 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 340+370 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 341+670 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 343+080 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 343+500 |
Κάτω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 345+750 |
Άνω διάβαση | Τοπική οδός Νίκαιας – Χάλκης | 346+480 |
Άνω διάβαση | Α/Κ Νότιος Λάρισας (Νίκαιας) | 348+106 |
Άνω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 349+320 |
Άνω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 351+440 |
Οχετός | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 352+570 |
Κάτω διάβαση | Α/Κ Ανατολικός Λάρισας (Αγιάς) | 352+918 |
Άνω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 354+010 |
Άνω διάβαση | Επαρχιακή οδός Λάρισας – Αγιόκαμπου | 356+680 |
Άνω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 358+380 |
Άνω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 360+720 |
Τύπος
Διάβασης |
Οδικό Τμήμα | Χ.Θ. επί του
αυτοκινητόδρομου |
Οχετός | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 361+820 |
Άνω διάβαση | Α/Κ Συκουρίου | 362+061 |
Άνω διάβαση | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 364+110 |
Οχετός | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 366+420 |
Άνω διάβαση | Α/Κ Βόρειος Λάρισας (Γυρτώνης) | 367+319 |
Κάτω διάβαση | ΠΕΟ Αθήνας – Θεσσαλονίκης | 367+900 |
Κάτω διάβαση | Η-Α/Κ Μακρυχωρίου | 373+460 |
Κάτω διάβαση | Α/Κ Ευαγγελισμού | 377+176 |
Κάτω διάβαση | Η-Α/Κ Ραψάνης | 391+108 |
Άνω διάβαση | Επαρχιακή Οδός Πυργετού – Παλαιόπυργου | 392+690 |
Οχετός | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 393+290 |
Οχετός | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 394+520 |
Οχετός | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 395+305 |
Κάτω διάβαση | Επαρχιακή οδός Κάτω Αιγάνης – Καστρί | 396+060 |
Οχετός | Σύνδεση παράπλευρων οδών | 396+700 |
Οχετός της ΠΕΟ | Σύνδεση τοπικών οδών | 2+870 |
Οχετός της ΠΕΟ | Σύνδεση τοπικών οδών | 3+850 |
Οχετός της ΠΕΟ | Σύνδεση τοπικών οδών | 4+950 |
Οχετός της ΠΕΟ | Σύνδεση τοπικών οδών | 5+550 |
Κάτω διάβαση της ΠΕΟ | Γέφυρα Πηνειού | 11+850 |
Κάτω διάβαση της ΠΕΟ | Α/Κ Πυργετού | 14+200 |
∙ Αποκλεισμός των παραπάνω άνω ή κάτω διαβάσεων και οχετών (εκτός ορίων του ΚΕΠ), εξαιρουμένων των ανισόπεδων κόμβων, με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω εναλλακτικών διαδρομών από τις εκατέρωθεν άνω ή κάτω διαβάσεις του αυτοκινητόδρομου καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου.
∙ Αποκλεισμός των παραπάνω άνω ή κάτω διαβάσεων και οχετών (εκτός ορίων του ΚΕΠ), εξαιρουμένων των ανισόπεδων κόμβων, με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω εναλλακτικών διαδρομών από τις εκατέρωθεν άνω ή κάτω διαβάσεις του αυτοκινητόδρομου καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου.
∙ Οι ανωτέρω εργασίες δε θα εκτελούνται κατά τις κατωτέρω ημερομηνίες: ✔ από 01-01 έως και 07-01-2025,
✔ από 28-02 έως και 04-03-2025,
✔ από 21-03 έως και 26-03-2025,
✔ από 17-04 έως και 22-04-2025,
✔ από 30-04 έως και 04-05-2024,
✔ από 06-06 έως και 10-06-2025,
✔ από 14-08 έως και 18-08-2025,
✔ από 24-10 έως και 29-10-2025,
✔ από 23-12 έως και 31-12-2025
✔ καθώς και τα Σαββατοκύριακα της καλοκαιρινής περιόδου από 14-06-2025 έως και 07- 09-2025.
- Η εργοταξιακή σήμανση και τα μέτρα ασφαλείας θα είναι σύμφωνα με τα εγκεκριμένα εγχειρίδια Λειτουργίας και Συντήρησης και την ισχύουσα νομοθεσία (Απόφαση ΔΙΠΑΔ/οικ.502/01.07.2003 Υφυπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., ΦΕΚ 946/Β/09.07.2003, ΟΜΟΕ ΣΕΕΟ), περί σήμανσης εκτελούμενων οδικών έργων εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών.
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις