ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Βολιώτες ένα βήμα πριν την… αυτοκτονία λόγω ξένων funds!

Με πολύ στενάχωρες αναφορές κυρίως για τράπεζες, έκλεισε το 2024 για την Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, ενώ Βολιώτες βρέθηκαν ένα βήμα, ακόμη και πριν την … αυτοκτονία!, διότι ενώ πλήρωναν κανονικά, βρέθηκαν υπερχρεωμένοι σε ξένα funds…

Τα παραπάνω ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, ο Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, ο οποίος τόνισε ότι ήταν αρκετοί οι συνάνθρωποί μας που είχαν πρόβλημα με τις τράπεζες, διότι τα δάνεια που είχαν πάρει στο παρελθόν, μεταφέρθηκαν σε funds με έδρα στο εξωτερικό.

Για λόγους κακής μηχανογράφησης δεν μεταφέρθηκαν όλα τους τα στοιχεία, με αποτέλεσμα να φανεί στην πορεία ότι χρωστούσαν περισσότερα απ’ όσα θα έπρεπε.

Επιβαρύνθηκε η ψυχική τους υγεία

«Μιλάμε καθαρά για ανθρώπινο λάθος, το οποίο επιβάρυνε την ψυχική τους υγεία. Ο τρόπος που αντιμετωπίσαμε τους ανθρώπους αυτούς που ήταν ένα βήμα πριν τον θάνατο, πριν την αυτοκτονία, σε κάποιες περιπτώσεις, ήταν τόσο ψυχοφθόρος, που δεν περιμέναμε ότι θα αντιμετωπίζαμε», ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης.

Ο πρόεδρος τόνισε ότι είναι ευτύχημα που τα μέλη είχαν την καθοδήγηση του αείμνηστου προέδρου Αλέκου Κουτσελίνη και το Δ.Σ. απαρτίζεται από τις δύο πολύ καλές δικηγόρους που μπορούν να τρέξουν τέτοιες υποθέσεις.

Πρέπει να είμαστε συνεχώς σε επαγρύπνηση

Σύμφωνα με τον κ. Λυχναρόπουλο, υπάρχουν περιπτώσεις συμπολιτών που αποπληρώνουν τα δάνειά τους και ξαφνικά έλαβαν ειδοποιήσεις τραπεζών του εξωτερικού, που δεν αναγνώρισε τις τελευταίες 12 δόσεις και φαινόταν με οφειλή 12 δόσεων, με εντολή πλειστηριασμού… Ο κ. Λυχναρόπουλος τόνισε ότι πρέπει συνεχώς να είμαστε σε επαγρύπνηση, γιατί αυτός ο αγώνας είναι αιώνιος και ευτυχώς που υπάρχουν οι Ενώσεις Καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα, ώστε να μπορούν να καλύπτουν τα κενά της Πολιτείας.

Σκοπός είναι να εκπαιδεύσουμε τους καταναλωτές, να μπορούν να σκέπτονται έξυπνα, ώστε πριν κάνουν οποιαδήποτε κίνηση να ξέρουν την επιβάρυνση ή την επιβράβευση που θα έχουν στο μέλλον και να μάθουν τα δικαιώματά τους.

Ο πρόεδρος της ΕΝ.ΚΑ, τόνισε ότι με αυτό τον τρόπο, οι καταναλωτές όχι μόνο θα είναι «διαβασμένοι», δεν θα μπορούν να τους κοροϊδέψουν αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να διορθώσουν ανθρώπινα λάθη, όπως οι περιπτώσεις με τα funds και τις τράπεζες.

Τι κατήγγειλαν οι Βολιώτες τον προηγούμενο χρόνο

Ο πρόεδρος της ΕΝ.ΚΑ. υπήρξαν περιπτώσεις τοπικού επιπέδου που λύθηκαν άμεσα, όπως περιπτώσεις καταστηματαρχών ή επιχειρηματιών που κατά λάθος, από κακή εκπαίδευση ή ηθελημένα εξαπάτησαν πελάτες τους, που απευθύνθηκαν στην Ένωση και ζήτησαν την αποζημίωση, παρά την τιμωρία των επαγγελματιών.

Στα παράπονα των καταναλωτών το 2024, οι μισές καταγγελίες αφορούσαν παραπλανητικές διαφημίσεις, αυξήσεις τιμών σε σούπερ μάρκετ, ενώ οι καταγγελίες που αφορούσαν ενέργεια, φάνηκε ότι μειώθηκαν, κυρίως λόγω της εκπαίδευσης των καταναλωτών και την αποστολής των καταναλώσεων κάθε μήνα στον πάροχο ενέργειας.

Πηγή: magnesianews.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες