ΛΑΡΙΣΑ

Λάρισα: Ξεκίνησε η διημερίδα για τις «Παιδαγωγικές ψηφιακές ικανότητες ως βασικό στοιχείο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό» (φωτό – βίντεο)

«Παιδαγωγικές ψηφιακές ικανότητες ως βασικό στοιχείο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό» είναι το θέμα της διήμερης δια ζώσης επιμόρφωσης που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου στις εγκαταστάσεις του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων της Σχολής Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Η επιμόρφωση διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισα, σε συνεργασία με τον οργανισμό ActionSynergy, ο οποίος αποτελεί τον συντονιστή φορέα του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ D-PAIDEIA (101087643 – ERASMUS-EDU-2022-PI-FORWARD).

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός για εμάς στην εκπαίδευση αποτελεί σημαντική πρόκληση και ταυτόχρονα απαίτηση των καιρών. Η παραγωγή παιδαγωγικού έργου, η οποία θα ενσωματώνει ψηφιακά εργαλεία και τεχνικές, σημαίνει πως κινούμαστε στα ευρωπαϊκά πρότυπα» τόνισε η διευθύντρια της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας κα Αικατερίνη Καραγιώργου.

 

Στόχος της επιμόρφωσης είναι η υποστήριξη των σχολικών μονάδων, προκειμένου να αναπτύξουν το δικό τους Ψηφιακό Σχέδιο Δράσης και  η ενίσχυση των ψηφιακών παιδαγωγικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών.

Το πρόγραμμα D-PAIDEIA, υλοποιείται στο πλαίσιο του Erasmus+ ForwardLookingProjects, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας (Ιταλία), το Πανεπιστήμιο της Τζιρόνα (Ισπανία), το Πανεπιστήμιο UCLL στο Leuven του Βελγίου, το Κέντρο Δημιουργικής Μάθησης στην Βουλγαρία και τον οργανισμό AllDigital από το Βέλγιο. Αποτελεί μία πρόταση επικαιροποίησης του DigCompEdu (Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για την Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών), εστιάζοντας ιδιαίτερα στις κοινωνικο-σχεσιακές πτυχές της χρήσης της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, πάνω στους παρακάτω άξονες:

  • Συνειδητοποίηση της θεσμικής πολιτικής και Ψηφιακή Ευημερία.
  • Στάση απέναντι στην υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών και ασφάλεια.
  • Διαχείριση εκπαιδευτικών σχέσεων με τις ΤΠΕ.
  • Διαφορετικές και ευέλικτες στρατηγικές διευκόλυνσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω των ΤΠΕ.
  • Διαχείριση ψηφιακής ταυτότητας και φήμης.

Η επιτυχής ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, η οποία περιλαμβάνει επίσης την κατάρτιση και υλοποίηση ενός ατομικού σχεδίου δράσης, οδηγεί σε χορήγηση Βεβαίωσης συμμετοχής σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+. Η κατάρτιση και υλοποίηση ενός Ψηφιακού Σχεδίου Δράσης, μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιηθεί και στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης Σχολικών Μονάδων.

Δείτε βίντεο:

Δείτε φωτογραφίες:

Φωτό/βίντεο: Δημήτρης Κουτίνας – onlarissa.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες