ΛΑΡΙΣΑ
Δήμος Αγιάς: Τίμησαν το παιδικό βιβλίο, μίλησαν για τον αυτισμό (φωτο)
Μαθητές της εκπαιδευτικής κοινότητας του Δήμου Αγιάς συμμετείχαν σε διήμερη δράση - Οι εκδηλώσεις συνεχίζονται αύριο

Με στόχο την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για τον αυτισμό και παράλληλα τον εορτασμό της ημέρας Παιδικού Βιβλίου ξεκίνησαν σήμερα στην Αγιά οι διήμερες δράσεις με τη συμμετοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Η πρώτη ημέρα περιελάμβανε την ομιλία από την εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής Σαπανίδου Κωνσταντίνα με θέμα τον αυτισμό και τίτλο «Με το βλέμμα στραμμένο στον Νικόλα», ενώ αμέσως μετά έγινε η παρουσίαση της αξίας του βιβλίου «Η σπηλιά του Φιλοκτήτη» της συγγραφέως Κοτζαμάνογλου Ζαφειρίας και εν συνεχεία συζήτηση με τους μαθητές των σχολείων.
Ακολούθησε η δραματοποίηση ρόλων από το βιβλίο «Η σπηλιά του Φιλοκτήτη» από το ΕΝΕΕΓΥΛ Λάρισας και η ανάδειξη της σημασίας της ευαισθητοποίησης και της αξίας των παιδιών με αυτιστικό σύνδρομο, ενώ βραβεύτηκαν τα καλύτερα κείμενα της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Οι εκδηλώσεις συνεχίζονται αύριο Τρίτη με το ακόλουθο πρόγραμμα:
· 10:00 ΠΜ-Έναρξη εκδήλωσης.
· 10:15 ΠΜ-Χαιρετισμοί επισήμων.
· 10:30 ΠΜ-Παρουσίαση, από την παιδαγωγό – συγγραφέα Τσακίρη Λητώ με εξειδίκευση στην ψυχική υγεία, με θέμα: «Oι καλύτεροι γονείς του κόσμου» και τραγούδια από μουσικά της παραμύθια που σχετίζονται με την ανάδειξη της αξίας του σεβασμού και της αποδοχής στην διαφορετικότητα.
· 11:15 ΠΜ- Εισήγηση, από τον ειδικό παιδαγωγό – Γενικό Διευθυντή Χουλιαρό Δημήτριο του ‘’ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ ΕΥ ΖΗΝ’’, για την χρήση ψηφιακών μέσων ως προς την αντιμετώπιση δυσκολιών επικοινωνίας και λόγου στην αναπηρία και ειδικότερα στον Αυτισμό.
· 11:30 ΠΜ Παρουσίαση «πως θα ήθελαν να είναι ο κόσμος εάν διέθεταν ένα μαγικό ραβδί» από ομάδα ατόμων με αναπηρία από το ‘’ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ ΕΥ ΖΗΝ’’ με σκοπό την ανάδειξη των δυσκολιών τους στην καθημερινότητα, και προτάσεις αντιμετώπισης.
· Βράβευση των καλύτερων κειμένων της εκπαιδευτικής κοινότητας
Δείτε φωτογραφίες:
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις