Viral

Άγνοια κινδύνου, αγάπη για το προϊόν: Η ιδέα 4 Ελλήνων φίλων που αγόρασε για χρυσάφι η coca cola

Ξέρεις ποιο είναι το Νο1 cocktail τα τελευταία χρόνια; Η Paloma. Πρόκειται για το πιο δημοφιλές, στην Ελλάδα το πίνουν σε ακραίο βαθμό. Τα συστατικά του είναι η τεκίλα, χυμός από λάιμ και το pink grapefruit. Πρόκειται, στην ουσία, για ένα frizz αναψυκτικό που αναδεικνύει τους συνδυασμούς. Και η Ελλάδα έχει δική της τέτοια παραγωγή, χάρη σε μια ιδέα που πριν 3 χρόνια οδήγησε την Coca Cola σε all in.

Το πιθανότερο είναι πως κάπου θα έχει πάρει το αυτί σου το brand Three Cents. Είναι διαρκώς αναπτυσσόμενο και μπαίνει χορηγός σε διάφορες σημαντικές εκδηλώσεις, όπως τα Madwalk.

Το Three Cents είναι μια μπράντα που έκανε την εμφάνισή της πίσω στο 2014, ως αποτέλεσμα μιας σκέψης που είχαν οι, μυημένοι στον χώρο της εστίασης, του εμπορίου και του bartending, Δημήτρης Νταφόπουλος, Γιώργος Μπάγκος, Γιώργος Τσιρίκος και Βασίλης Καλαντζής.

Αυτό που έλειπε τότε από την ελληνική αγορά, ήταν τα αναψυκτικά που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά ως συμπληρωματικά σε cocktails, προσφέρουν το φριζάρισμα, το sparkle στη γεύση.

Μέσα σε μια 3ετία, πρακτικά, αφού το πρώτο έτος λειτουργίας της εταιρείας ήταν το 2015, αυτή η ταραχώδης χρονιά, κατάφερε το προϊόν του pink grapefruit να ταβήξει το βλέμμα του επενδυτικού fund Virtus. Ο λόγος ότι είχε τρομερές προοπτικές, όπως αποτυπώθηκαν στα έσοδα του 2021 που ήταν στα 1.5 εκατ. ευρώ net income, ενώ οι πωλήσεις άγγιξαν τα 7.7 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή 10πλάσιες σε σχέση με το έτος μηδέν.

Εν τέλει, το 2020 αγοράστηκε το 51% της εταιρείας και μερικούς μήνες αργότερα το 100% της από το fund που συμπεριέλαβε τις μετοχές της Three Cents στην Ideal Holdings, εταιρεία της οποίας έγινε βασικός μέτοχος.

Αυτή η σφραγίδα άνοιξε πολλές μεγάλες πόρτες σε μια λογική που θα έκανε σήμερα στο ίδιο προϊόν, αν παρουσιαζόταν στο Dragons’ Den. Το Three Cents άρχισε να εξάγεται, επεκτάθηκε σε 36 αγορές, μπήκε και στα σούπερ μάρκετ και έγινε ένα πολύ δυναμικό προϊόν που έφερε ένα πολύ σημαντικό μερίδιο στην ομπρέλα της Coca Cola.

Η εξαγορά της Three Cents έγινε σε δύο φάσεις, ολοκληρώθηκε το 2ο εξάμηνο του 2022, με τους ιδρυτές να παίρνουν ένα ποσό 45 εκατ. ευρώ για το 100% της εταιρείας, να παραμένουν όμως στα καίρια πόστα διοίκησης για να συνεχίσουν το έργο της ανάπτυξης. Και, κάπως έτσι, από τις αρχές του 2023, η Coca Cola ανέλαβε αυτή την παραγωγή και διανομή στην αγορά για ένα από τα πιο καυτά brands της, επεκτείνοντας τον κατάλογο σε mixers που ταίριαξαν και με τα άλλα spirits.

Πηγή: menshouse.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες